Beste34 görüştüm canım.Biz değerlendirme yapamıyoruz dedi.Kutunun içinde kullanım klavuzu gibi bi bilgi notu vardı.adet-yummurtlama arasında kullanılacağını anlatıyordu.O bilgileri gönderdi tekrardan. Bugün gittim erken gebelik testi aldım,acaba geç yumurtlama kaynaklı geç döllenmemi oluyor diye. O da negatif ve 00:00 itibari ile gecikmemin 4. günü olacak…