canım bende bu ay ilk defa kullandım. Yumurtlamam ilk defa 22. günde oldu(normalde 17-18de oluyordu). Ve reglim 3 gün geçti hala adet olmadım ama testlerimde negatif. Açıkcası şu an biraz tedirginim.Adet düzensizliğim,geç yumurtlama hiç olmazdı.Umarım ters bir etki yapmamıştır diye dua ediyorum.Doktora sormadan kullanmasaydım keşke..