Ayyy burda ne kadar tatlı Mayıs anneleei var hepinize ayrı selamlar canım kızlar ❤️Benim bebişim de 12+1 de daha. 10. Haftada bir iki kez kanamam oldu o gün bugün progestan kullanıyorum şimdilik iyiyiz. İkili test yaptırdık bir pipi görüyorum dedi sanki doktor ama sonrasında o kordon da olabilir dedi. Daha sonra belli olacak galiba ama benimde başından beri oğlum olacak diye hissediyorum. Eşim kız ben oğlan diyorum hayırlısı tabi ki inşallah sağlıcakla kucaklarimiza alırız bebislerimizi Mayıs’ta yine görüşelim 😬