Cellist61 Bende hamile olduğumu sadece ultrasonda farkediyorum 😊 bir kere midem bulanmadı, koku hassasiyeti olmadı, aşermedim hiç bir değişiklik yok. Ben de 13+2 yim, 2 test için gittiğimde erkek olma ihtimali var dedi, ufak bi çıkıntı da vardı bacak arasında ben de gördüm pipiydi sanırım o 😀🥰🥰