Benimde bulantılarım cinsiyeti malesef göstermedi. İnatçı bi bebeğimiz olacak. Çok kişi 12 haftalarda öğreniyormuş bi hevesle gittim göstermedi kısmet diyelim 16 haftaya çağırdı. Buarada kaç tane Mayıs annesi hep cinsiyetin erkek olduğunu yazmış nisan anneleride hep kız rabbim herkese hayırlısını ve sağlıklısını versin inşallah