Bulut34 bus91 5 dakika önce 😀 deneyin bende kuzenimden almıştım bu tavsiyeyi ☺️ umarım hayırlısıyla saglıkla ögrenirsiniz
Birgul bus91 iyi gidiyor çok şükür bazen mide bulantıları oluyor yorgunluk falan ama iyiyiz çok şükür. Pazartesi doktortaydım erkeğe benziyor dedi bakalım değişecek mi cok heyecanlıyım😇🤲🏻
Aysenurahmettt 10+4 haftalık ne bulantılar ne kokular ne süreklı açlık ne ararsan var geçen hafta kemiklerim bile agrıyodu doktor büyük ihtimalle erkek dedi baklm ne olucak ❤️❤️🥰🥰
bus91 Aysenurahmettt ya bendr hiç tahmınde bulunmadı ama kemıklerı bellıydı oynuyordu öle olursa erkek dıyorlar bakalım cuma gununu sabırsızlıkla beklıyorım
Hey123 Benim de midem bulantım eskiye nazaran bu hafta hafifledi gibi. İnşallah yeniden başlamaz. Biz mayısın sonu yani 26 sı oldugumuz için sizlerden küçüğüz o yüzden cinsiyete daha çok var. 10+3 deyim
incikinannesi bus91 merhaba bizde 11 haftalık olduk bugün bel ağrısı öğürmeler dışında şükür iyiyim dört gözle doktora gitmeyi bekliyorum ikili testte belki cinsiyet tahmini yapar diye 😌
Bulut34 Cellist61 ya benim bulantım vardi onun dışında çok şükür güzel geçiyor ☺️🙏 birde ilk ögrendigimizden beri hep erkek olacak diyordum içime dogmuş gibi sizin içinizden ne geçiyor
Cellist61 Bulut34 valla benimde erkek geçiyor oğlum oğlum diye seviyorum 😅 off bir an önce öğrensem de ☺️ Cnm göbeğin çıktı mı senin
merve031 Bende 13 haftalık oldum bugün mayısta inşallah doğum💕 ama cinsiyet öğrenemedik uyuyordu hiç kıpırdamadı o kadar da çikolata yemiştim oysaki🤣🙈
Hcrblg Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebislerimizi bende 10+ 2 günlük hamileyim doğum 27 Mayıs gozukuyo ara sıra leke geliyo inşallah kötü bişey olmaz progestan ve pruluton iğne devam 😍
Erdem21 Bulut34 aklımda bulunsun. Denerim. Kemik yapısına göre erkek dedi bakalım 16yi bekliyorum kendimi alıştırmak istemiyorum
Gzlgzl Bende 11+2 haftaya gidecegım kontrole hemde ikili taramam yapılacak cinsiyet bakalım gorebılecekmıyım ben zor geçirdim mide bulantısı tiksinme sancı derken tek bazı yemeklere vs karşı sadece görmek istememe kaldı hepsi geçti