Mugee09 daha doğum için zamanınız var ya belkide o yüzden doktorunuz birşey dememiştir. Bir arkadaşım benimde öyleydi doğuma kadar toparladı gelişimini dedi. Şuan benimde 1 hafta önden gidiyor ama belki doğuma kadar dengeler. Herşey kısmet 🙏 Sağlıcakla alalim kucaklarımıza inşallah 🙏🙏💞💞