Matilda_ Duru999 yani şimdi tabi onu doktorunuz daha iyi bilir. Gelişimini tamamladıktan sonra içerde durabilirler mi suları falan durum ne olur bilemiyorum. Doktorunuz daha iyi yönlendirir. Benimde ilk doğumum olcak. Hayırlısı ile gelsinler💞💞
DiplomaliEvHanimi balyanakoglum benim içime oyle doguyor. Hazrliklari naptinz bn yikadim ama grip oldm halin yok ii olursam yarn utuye başlıyacam
balyanakoglum DiplomaliEvHanimi daha hiç bişeyi yok 🤭 dolap ve beşik alacağım. Kıyafetleri aldım kendime eksiklerin duruyor 😒 hep kaplumbağa gibiyim eşim yüzünden. Erken diye diye 32 ye giricez
Mrvaklynr 23 Ocak dendi inşallah sağlıkla gelir minnaklarımız🥰 kızlar kasık ağrıları oluyor mu sizde de
Nurunsl Mrvaklynr bnde 27. Arada oluyo geçiyo gün içinde sürekli değil. Senn nasıl ? İnsan tedirgin oluyo ama. Oralar büyüdüğü için sanrm
Ysmncylncpc RDT 20 Ocak dendi. Ben oğlak burcuyum 19 u gelirse kızım da oğlak olcak ama 20 si dendi. Hahahha anca bu kadar olunur 😊
Mrvaklynr Nurunsl aynen canım benimde arada oluyor bi de gaz sancısı ekleniyor en çok o daraltıyor beni