Sabihak imren91 aynen ya hayırlısıyla gelsinler de ama yeni yılda gelseler daha iyi olur 🙂 son regl tarihiniz 30 mart mı
rodin123 RDT 40 hafta için doktor 6 ocak dedi ama sezeryan olacağım için aralığın son haftasi oluyor sanırım bakalım göreceğiz doktor zaten bu hareketli çocukla o kadar da beklemez diyor ama 😀
yagizefeninannesi RDT 9 ocak ama nasipse 2 ocak doğumumuz 🤲😍👼 bütün bebekler sağlıkla gelsinler iniallah