Sareka bende tavsiye etmiyorum. ilk gebeliğimde bende ona gittim. muayenelerinde ancak soru sorarsan cevap veriyordu onun haricinde kendi bilgi vermiyordu. 8 haftalıkken kanamam başladı bir gün hastanede yatırdı. ondan sonra doğru düzgün ilgilenmedi on gün sonra gel dedi. kanamamda kesilmedi devamlı yerleşme kanamasıdır çok değil kanaman diyordu. on günü beklemeden kendimiz gittik meğer kalp atışları durmuş. bunu söyledikten sonrada direk fiyat konusunda aşağıyla görüşün buraya karar verirseniz yarın yaparım oldu. ben orda çoçuğumu kaybetmişim kadının dediği şeye bak. ameliyatımı yaptırdıktan sonra birdaha gitmedim. ilgili bir bayan değil kesinlikle. şimdi farabiye mehmet bardakçıya gidiyorum ondan memnunum. hatta aklına takılan sormak istediğin bir şey varsa sorabilirsin diye kendisi söylüyor. Ayselde hiç böyle bir tavır yok.