momofboys
momofboys gerçekten hepsi zam mı yapmış hangi hastanelerde nasıl fiyatlar. Devlet bende istemiyorm ama özelde de girip 10 dk da çıkıcaksak ne anlamı var. Bide söylemiştim ilk gidişim eşimi almadılar pandemi diye ama ben içerde doktor masasında konuşurken hemen ultrason için bekleyen başka bi hasta vardı benle doktor konuştu sonra hemen o hastaya bakıp gönderdi beni içeriye aldılar ben içerde beklerken diğer hastayı alıp onla konuşuyordu ben ıkarken içerde başka hasta vardı o zaman eşleri almamaları ve pandemiye bağlamaları çok saçmaa gerçekten hiç tanımadığımız insanlarla aynı odadayız her ne ihkmetse eşimizle giremiyoruz devletten ne farkı kaldı bunun. Benim devlet tercih etmeme sebebim buydu içerde hasta varken diğer hastanın tüm sorunlarını dinliyoruz tüm özelini nerdeyse duyuyoruz 5 dk anca kalıyoruz bu yüzden devleti tercih etmiyordum çok iyi doktorlar olmasına rağmen.