Ben zamanında selçuklu döneminde hikmet beye gittim fena değildi ama çok aceleci ilgisizdi. Aysel hanıma gittim çok soğuk ve alaksiz duruyordu. Iki doktor ile hap tedavisi sonucu hamile kaldım ama düşük oldu. Kürtaj için rengine kürtaj olmam gerek yapar mısınız eşim ona gore sıra alacak deddgiimde bütün koridorda bagirarak tirilyon versen yapmam diye hava yaptı. Çocuk yaşamıyor dedim ha tamam diyor anlamadan dinlemeden. Sonra nul okura başladım yumuşak huylu rahat konuşulan çok aceleci olmayan biri medicana da da ona devm ettim tüp bebek ile ikizlere hamile kaldım. Tedavi sırasında olsun hamilelikte olsun iletişim hep vardı telefonda ama baştan beri riskli erken doğum diye diye biraz burnumdan getirdi . Sonra kizilya da tugba hanima gittim o rahatlatti kendinden emin biri ama ciddi kadin ama sorduğunu falan soyluyir normal doguma yatkin ama ben son haftalarına kadar gidip degistiremedim. Nil hanim aradi nerdesin diye bide . Yine nil hanıma inat 37 de doğurdum.😊 Ikizler normal pozisyondaydi riske alamadı korktu ama ben kararlıydım sonra ona da cesaret geldi normal doğurdum instada reklamını yaptı . Gittiklerimin arsında en iysi yine oydu. Demem o ki hepsi aynı instada o pozlara kimse aldanmasın. Doğuran da biziz acıyı çeken de özel merakımız nolacak bilmiyorum ben de dahil artık devletimizin hastaneleri çok iyi. Cok yazdim biliyorum ama doktorları az buçuk tanıdım fikir olsun dedim 😊