Sareka
Sareka canım kesin değiştir diyemem ama bı kaç birşey anlatmak istiyorum
38 gün önce doğum yaptım.. açıkçasi bir kaç doktor değiştirdim ve en son Aysel kamere gittim. İlk başlarda çok soğuk biri yani ilgisiz duruyor konuşmayı sevmeyen biri gibi ama ben yinede bırakmak istemedim çünkü bir kaç tane değiştirince sorun bende ben beğenmiyorum diye düşünüyordum. Neyse son güne kadar bize herşeyin çok güzel ilerlediğini söyledi ve normal doğum olucak dedi çatı muayenesi süper falan diyordu 40 haftalık Ken kontrole gittim suyun az kalmış 3 güne kadar açılma olursa gel olmazsa da gel suni sancıyla alalım dedi. Ağrım yoktu açılma da yok 3 gün sonra gittik ve sabah suni sancı verildi 5 saat boyunca bana pilates yapmamı yürümemi falan söylediler ağrılar dayanamiycagim gibi değildi nneyse herşey mükemmel ilerliyor diyorlar sürekli kalp atışlarıni dinliyorlar di bana en son söylediler bebeğimin kalp atışları duruyormuş bide bana herşey yolunda diyorlar sürekli en son Aysel hanım geldi koşarak ama çok telaşlı bı şekilde kalp atışları 3 kez durdu kafasına Kordon dolanmış olabilir ve heralde kafası büyük ki inemiyor çocuk dedi!!! Acilen sezeryana almamız lazım dedi.
O kadar çok ağladım ki sezeryan olmam sorun deildi her acıya dayanacagim mantığıyla gitmiştim hastaneye herşeye hazırdım ama çok kötü geçti sezeryan girdiğimde 4 tane sırtımdan iğne yaptılar ve beklmeden aldılar acıları hissederek.sezeryana girdigimde ve çıktığımda sürekli ağlıyordum beni hayal kırıklığına uğrattığı heveslendirip yalan söyledikleri ve çocuğun kafasını zaten detaylı ultrason da görüyor büyük olduğunu zamanın da diyebilirdi ben normal olcak dedi diye saatlerce yürüdüm ve paltes topunda zipladim.. o hastaneye para tuzağı derlerdi de asla inanmazdım gerçekten doğruymuş.ve ertesi gün gelipde dalga geçer gibi konuşmasindan dolayı asla hakkımı helal etmeyi düşünmüyorum.