Sareka bende ilk doğumumu aysel hocada yaptım çok memnun kaldım numara konusunda ben hiç almadım ama bi durum olduğunda hastaneye ulaşıyorum onlar hocaya ulaşıyor numara konusunda takıntılı değilim çünkü bende öğretmenim ve gece 2 de 3 de çok gereksiz yere arayan velilerim oluyor doktorlara da bu konuda hak veriyorum ki zaten bi durum olduğunda ebeler hastane de onlar hocaya ulaşıyor bence bu konuda haklılar. Soğukluk konusunda bence bu sizin doktordan ne beklediğinizle ilgili mesela ben Hacer Yavşan a gitmiştim 2 kez fazla samimi geldi canimli cicimli. Doktor dediğin kafamdaki soruyu cevaplayacak isini layikiyla yapacak gerisine gerek yok 👍Sezaryen doğum konusunda da beni ilk dogumumda 41. Haftaya kadar bekletti ama ne açılma ne sancı olunca riske girmemek için sezaryen.oldum şimdi iki doğum arası 23 ay ama daha bugün sezaryen sonrası normal doğum yapabilecegimi söyledi. Doktor memnuniyeti kesinlikle kisiden kişiye değişiyor🙌