icegul biraz hızlı gitmişsiniz evet.. 4.aydan sonra kısa bir süre 9 kilo almak için çünkü haftanız erken.. Düzenli beslenmeye çalışın tatlı hamurişi VS çok tüketmeyin..evet kilo veriliyor bir şekilde ama erken dönem alınan kilolar daha geç gidiyor çünkü kiloyu kendinize alıyorsunuz bebeğe değil😉😉 3.gebeliğim tecbure ile sabit yani🤭😅