Serapemre kesinlikle….
Bu yüzden yarın yatıcam. Mutfağım kaldı peteklerin tozlanan yeri ve 5 6 makina elbise var kışlık vs ama pes ediyorum .. kardeşim yardıma geldi ama bir camı silip 1 saat oturuyor deli olmak üzereyim 😓 yapamıyor ve bende bişey diyemem asla ama yoruldum bugün bayaa ondan sanırım.. en iyisi çok yavaş yavaş ilerlemek