Fatma3447 Serapemre bende şuan 31 + 5 32 ye giricez ya hareketlerini hisediyorum ama eskisi gibi değil ve gündüz yatıyorum ondanmı acaba uyku düzensizliğ başladı
Essenur Serapemre elim ayağım şiş benim heryerim ağrıyor bide etrafına donemiyorum ellerim bile agriyo neden böyle oldu acaba
A_Alparslan Serapemre dip temizlige başladım iki gündür bugün cokkk sancım var sag kaşıgımda. İnşallah zarar vermemişimdir 😫 32+ 3 Nefes darlığı felaket ayrıca boğuluyorum şuan mesela uzanırken vs. Salı kontrolüm var 1 aydır da gitmiyorm bakalım dr nelere bakacak bu haftalarda
Serapemre Fatma3447 benımkı gece gündüz cok hareketlı gece doğru düzgün uyumuyor gündüz saat 2 ıle 4 arası sakınlıyor bende ole uyuyabılıyorum🤦♀️
Serapemre Aisenur bende ılk zamanlar cok oluyordu sırt agrısı ama bız 20 haftalıktan berı yatıyoruz serklaj oldum hıcbısı yapmıyorum
ecembugra53 Serapemre sezeryan mı canım ılıcaların neden o kadar erken alınacak 36. Hafta erken geldi bana 😊 bende normal Doğum yarın kontrolüm var 40. Hadtaya girdim
Serapemre ecembugra53 serklaj oldum ben gecen hafta bıraz dıkıslerde acılma gordu 36 ya kadar dayandııgı kadar beklıcem dedı baktım rısk goruyorum hemen alcam dedı her hafta doktordayız bakalım🙏
ecembugra53 Serapemre cok geçmiş olsun canım saglıkla bebeğini kucağına al inş canım 🤲🏻🌹 bende yarın bakalım doktorum ne diyecek inş Rabbim gönlüme göre versin herkesin bol dua ediyorum her gün
Serapemre ecembugra53 cok tesekkur ederım 🙏amin inşallah saglıkla gelsın bebişlerde hiç onemı yok normal serzeryan🙏 cok sıkıntı yasadık cunku bız😞
Sencann Eskisi kadar hareketli değil belli olmuyor napacağı😀 dün bize şaka yaptı hastaneye yatış yaptık erken gelmek istedi nts de sancılar sıklaştı Allahtan vazgeçti şimdi dinlenme modundayım
Serapemre Sencann sızınkı ıyı şimdi şaka yapmıs benımkı 20 haftalıkken gelıodu durdurdular şimdide fişek gibi içerdi🤣aman saglıklı olsunlae aaglıkla gelsınler hıcbıseyın onemı yok🙏❤️
Serapemre Essenur ayaklarım benımde şiş ama ellerınde falan yok saga sola donme konusunda bende sıkıntı yasıyorum ama gecıcek ınsaşşah hepsı saglıkla bebelerımızı kucagımıza alıcaz🙏❤️
Serapemre queens benımkıde aynı hıc durmuo ama ultrasona gırdıkmı paşamız uyuyor elı yuzunde yada yuzunu kapatıyor😃