eylulumm Esentepe hastAnesi gonul hanima gidiyorum memnunum ama muayne ucretlerini 190 yapmislar suan yeni zam gelmis
Beettuulll gizemmmmmli neriman çeligi bende düşüyorum medicana dan çıkmış özel muayenehane açmış. Dogum vs gibi işleri konustunuz mu acaba? Birde tahlil gibi konularda ne yapıyorsunuz? Birde calısıyorum rapor vs gibi konularda onların raporları geçerli sayılıyor mu?
Dryalp Aysenurhris özel muayane yerine gidiyorum ilk gittiğimde 250devam edersen 150 TL çok memnunum Selcuk soylemez
UmaysMom Gamze0508 aaa 35e kadar 2 haftada 1 değilse iyiymiş, teşekkürler 😊 ben zorunlu sezaryen olacağım için çatı muayenesi vs yok zaten 😏 gelişimine göre güne karar veririz belki dediydim bakalım 😊 çok azcık kalmış, sağlıkla alın kucağınıza🥰
annesininprensi Gamze0508 hm ben 2 haftada bir gttgmde ucret odemiyrm ayda bikere oduyorum Mesela aylik kontrolum var odedim sonra 2hafta sonra cagrdi kontrole ozmn odemedm sonra biay sonra cagiriyrdu oduyrdm tabi bnmde 38den snra baslicak haftalk kontrolum nasil olucak bilmiyrm bakicaz buyuk ihtimal o 2 haftann birinde alicak ucret diger haftada almicak ole dusunuyrm uzun oldu braz ama 😂
GSOZLEM16 Aysenurhris ben esentepe ye gidiyordum bıraktım orayı doktordan memnun kalmadım şehir hastanesine başladım nasip olursa orda doğum olacak inşaallah demir bağ sigorta bende yaptiracaktim vazgeçtim en uygun hastane hayat ceylan medicabil yine 5 bini buluyor bilginiz olsun taksitle ödeyebiliyorsunuz bana çok geldi açıkçası ben o parayı bebeğime kullanmak istedim rabbim tüm annelere sağlıklı bir şekilde kucağımiza almak nasip etsin inşaallah 🤲🤲🤲
GSOZLEM16 Rabbim evlatlarımızı sağlıklı bir şekilde kucağımiza almak nasip etsin inşaallah herkese kolay doğum nasip olsun 🤲🤲🤲
Gulaye86 Jimer dr rabia nizama gidiyorum dr rampi olarak instagramdan takip edin.sezeryen sonrası normal doğum,dikişsiz doğum uzmanı.fiyatları 180 tl bir muayene bir kontrolü kapsıyor.doğum 6000 tl fiyat verdiler.
Umudum_ Beyzabyk Bizim pembe mavi 8000 8500 dedi 7000 olsa direk orayı tercih etcem ama cok fazla yaa
Beyzabyk Umudum_ bizim doktor jimeri öneriyor genelde doğum için bizde o yüzden jimeri seçtik ama pembe mavi için o fiyat çok bence gerçekten
Gkdmrtfnk -Ayse35 ben Başka doktora gidiyordum tavsiye üzerine Sibel hanıma geçtim çok tatlı ben de memnunum inşallah doğum da güzel olur ☺️
gunessare -Ayse35 bende Sibel hanıma gidiyorum ikinci gebeliğim. İlk doğumumu da onda yaptım ceylan hastanesindeydi o zaman . Çok memnun kalmıştım şimdi de başından beri Sibel hanıma gidiyorum .