Gamze0508 Sibelselim evet bnm arkdsda 2 sene önce dgum yaptı o da öyle demşti şimdi hergün bi sürprizle karşılaşıyoruz hastanede 🤷🏼♀️
Arslanmomy Medical parkta daha önce doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı özlem hanım mı sibel hanım mı sizce?
Rmeysa_1661 Aysenurhris Yıldırım doruk hastanesi elif şahin 140 lira bir de hayat hastanesi hilal can kılıç oda 135 lira ikisi de çok harika doktorlar 😊
Tombalak Aysenurhris ben sehir hastanesine gidiyorum analik hakkindan yararlandigim icin para odemiyorum 36+1 haftaligim ikinci gebeligim
Sekerpare16 Minersin ne kadar ödediniz acaba detaylıya ve genel olarak sigortaya? Kusura bakayın çok soru sordum
Minersin Sekerpare16 sigortaya 6bin gibi bir miktar ödedik sanırım. Detaylı ultrasona da 280₺ ödedik diye hatırlıyorum ama net değil:/
Nlgn16 Semazrl memnun musunuz ben de taşıncam doktor araştırıyorum doğum ücreti hakkında bilgi verir misiniz?
Semazrl Nlgn16 çok memnunum doğum fiyati 2750 TL normal sezaryen aynı. Tabi şuan heryere zam gelmiş değişir mi fiyat bilemiyorum
Esensibel prensmusta ilk gittiğim hafta bilgi almıştım ama fiyatın değişeceği söylenmişti. 6500 gibi bir şey hatırlıyorum ama net değil
KayBus Semazrl doktorun ilgi ve alakası nasıl. Bende kliniğe gidiyorum ama hastaneye geçiş yapmayı düşünüyorum tahlillerimi anadoluda gaptırınca domtoruda ordan seçmek mantıklı olur sanırım
Semazrl KayBus çok ilgili bir doktor her gittiğimde çok detaylı bir şekilde bakıyor bebeğin herşeyine tek tek inceliyor bilgilendiriyor benide.