Beyzabyk Kmslmsl ben jimerde gitmiyorum doktora özel kliniğe gidiyorum doğumum jimerde olacak sadece benimde 3 hafta sonra doğumum var 35. Haftamdayım şu an
avucundaopucuk Jimer hastanesi Ferhan Sönmez 220 ödüyoruz ve çok memnunum herşeyi siz sormadan söyler ve çok güleryüzlü bir doktor
Merinurs Aysenurhris da avucundaopucuk Doğum ücreti ne kadar acaba bende Jimerde Ferhan hanıma gittim ilk defa
Krizantem_ Busraaa16 Ne zamandır gidiyorsunuz memnun musunuz bende kendisinden randevu aldım ama daha randevuma epey var, detaylı bilgilendirme yapıyor mu , ilgili mi
Busraaa16 Krizantem_ yaklaşık bir senedir bundan önce 12 haftalık bir düşüğüm oldu onda da naile hanıma gidiyordum. Evet memnunum açıkçası bilgili ve ilgili bir doktor biraz soğuk çok boğmuyor çok detay vermiyor ama dikkatli biri. Sadece beslenme konusunda vs sizin dikkatli ve araştırmacı olmanız gerekiyor yani o konuda tek takıldığı şey kilo 😊
Brrn8890 Krizantem_ bende cumartesi Naile hanımda sezeryan doğum yapicam muayenelerden memnun kaldım inslah doğumda da sıkıntı cikmaz
Gamze0508 UmaysMom Doğumu da sordum doğum hakkında bi değişiklik bilgisi gelmediğini söylediler bakalm inşallah öyledir insanlar ona göre hesabını yapıp gidiyolsr sürprizle karşılaşmak istemez kimse son dakikada..🤷🏼♀️ Benm ilk 35+6 da istedi nst yi emel hoca o zamanlar isteyeblr sizede 😊
UmaysMom Gamze0508 kontroller ne zaman sıklaşıyor bilmediğim için dedim öyle 🤷🏻♀️ bakalım pek bi şey anlatmıyo olsa da nst ve doğum şekli zamanı ile ilgili konuşmamız gerekir artık diye düşünüyorum 😳 12 kasımda gidicem daha zaman da geçicek yani. Bakalım göriciiz. Şimdiden heycanlıyım bile ben zaten 🥰🙈
Gamze0508 annesininprensi Şuan 37 haftalığım haftada bir gidiyorm artık bi hafta kontrl diye geçiyo diğer hafta gittiğimde ücret ödüyorum 😶 yani benm bildiğim ödemeyi yaptktan sonraki 14 gün boyunca kontrol diye geçiyo biliyordum esentepede kontrol süresi 10 günmüş yani 10 gün geçerse muayene ücreti ödüyorsunuz tekrar🤷🏼♀️
annesininprensi Gamze0508 hm ben 2 haftada bir gttgmde ucret odemiyrm ayda bikere oduyorum Mesela aylik kontrolum var odedim sonra 2hafta sonra cagrdi kontrole ozmn odemedm sonra biay sonra cagiriyrdu oduyrdm tabi bnmde 38den snra baslicak haftalk kontrolum nasil olucak bilmiyrm bakicaz buyuk ihtimal o 2 haftann birinde alicak ucret diger haftada almicak ole dusunuyrm uzun oldu braz ama 😂
Gamze0508 UmaysMom 33+6aken 2 hafta sonra çağırdı 35+6dan snra haftada bir çağırdı nstler başladı 38 haftada çatı muayeneisi yapacagnı söyleidi fikir olsn size de 😊 evt bizde 37. Haftadayızhala doğum hakkında oturup konşmadık muhtemelen haftaya çatı muayenesi yaptgnda konuşacagız bende sorma gereği duymadm emel hocaya güveniyorm 😊🤷🏼♀️ heyecnlı olunmaz mıı allah hayırlı sağlkklı doğum nasip etsn 🙏🏼😊😊
Nlgn16 Semazrl memnun musunuz ben de taşıncam doktor araştırıyorum doğum ücreti hakkında bilgi verir misiniz?
KayBus Semazrl doktorun ilgi ve alakası nasıl. Bende kliniğe gidiyorum ama hastaneye geçiş yapmayı düşünüyorum tahlillerimi anadoluda gaptırınca domtoruda ordan seçmek mantıklı olur sanırım
yagizinannesi1 UmaysMom bende emel hanıma gidiyorum 2 defa gittik memnunmusunuz bize iyi gibi geldi ama
UmaysMom yagizinannesi1 ömceki yazdıklarıma da bakabilirsiniz, beklentinizle alakalı bence bu durum. Çok konuşkan bi doktor değil ama sorduğum her sorumu cevaplıyo. Randevular biraz kısa sürüryo ama benim hiç bi problemim olmadığı için de olabilir bu. O kadar para verdim benimle ilgilenilsin gibi bi beklentin varsa o olmayabilir ama iyi bi hekim olsun güvenebiliyim çok konuşmasa da olur dersen emel hanım iyi ve güler yüzlü bi hekim bence ve okuduğum bi çok yoruma göre.
Gamze0508 yagizinannesi1 bende kısa bi yorum yapayım 8. Haftada başladm emel hocaya 37 haftalık olduk haftalar geçtikçe daha bi samimi oluyo doktorda size alışıyo ben konştkça güldğkçe o da aynı şekilde güler yüzlülükle konuşarak tepki veriyo donuk bir değil bi de negatif bi doktor değil ben çok gğveniyorm kendisine ve bilgisine o yğzden çook konuşmaması veya kontrolleri çok uzun tutmaması benm için sorun teşkil etmedi hiç hayırlı olsun bebeğiniz 🙏🏼😊
UmaysMom Gamze0508 aaa 35e kadar 2 haftada 1 değilse iyiymiş, teşekkürler 😊 ben zorunlu sezaryen olacağım için çatı muayenesi vs yok zaten 😏 gelişimine göre güne karar veririz belki dediydim bakalım 😊 çok azcık kalmış, sağlıkla alın kucağınıza🥰