1 seneden fazla olmuyorsa canım sen nasıl kadın doğuma baktırıyorsan eşin de iyi bir üroloğa gitsin. Bizim de olmadı ve hep ben gittim kadın doğuma pko vardı bende de hep ondan olmuyor diye düşünüyorduk. Bana da yumurta geliştirici ilaçlar veriyorlardı. Eşimden sperm testi isteyip “normal” diyorlardı. Böyle böyle 2,5 yıl olmadı çocuğumuz. Sonrasında bir üroloji doktoruna gitti eşim, spermlerinin yapısında problem olduğunu öğrendik. 3 tane ilaç yazdı eşime 3 ay sonra etki eder demiş. Hatta tüp bebek hazırlığına başlıyorduk artık ama şükürler olsun ilaçları içtiği ikinci Ayın sonunda hamile kaldım. Şimdi 29 haftalık gebeyim. Allah’ın izniyle sen de kalırsın ama dediğim gibi sperm sonuçlarının uzmanı kadın doğumcular değil üroloji doktorlarıdır. Hep kendimizde arıyoruz sorunu ama bebek iki kişiyle yapılıyor eşiniz de aynı zamanda kendisine baktırsın. Lütfen ihmal etmeyin biz boşuna o kadar üzüldük ve zaman kaybettik