Mizgin2020 bide benim her hamile kaldığımda bebeler karnimdan bi türlü gözükmui paso alttan paso orda muayne arkedeş oldum çatalla ben kankim o benim sol yumurtaligimda gözükmüyor sağ şak diye gzuo onkdr doktota gittim hepsi cok garip siz amelity oldunuz mu yumurtlktan goremiom diolr benide panikletiolr nerde benim yumurtalığım nere gitmiş kim almış diom bu doktorada öle oldu geçen gün zaten dedim sasirmadim nalet yumurtladık anca bastıra bastıra görünüo canim yandi bu sefer soktu soktu ileri aa dedim az daha dekmügü yicekti koca docent kusura bakma benim.onu gormem lazim dio en sonda hah dedi gordum oh be dedim biri aldi saniomca her sfer smdi filmde rahim T şekli çıktıya bundan kesin zor gorunuo🤣