Edm bursa da çocuk hastanesinde bir psikiyatriye gittim ama 3 yaş altı olduğu için rapor çıkarmadı bize 4 yaşına kadar beklicez dedi ki zaten oğlum başladı konuşmaya önce cocuk doktoruna gidiceksiniz o size psikiyatri ya da noroloji ye kayıt açıcak sonrasında oraya gidip durum değerlendirilmesi yapılıp rapora gerek var mı yok mu doktor karar vercek