Edm merhaba birsey sorabilirmiyim.hamile iken antidepresan içtinizmi yada çok sıkıntılı bır gebelik gecırdınızmı.ben şuan hamileyim kusura bakmayın soruyorum panik atak hastasıyım ilaç kullanıyorum.bu ilaçlar sebepoluyormuş otizmde.birde anne karnında hareketlimiydı acaba cvp yazarsanız çok sevınırım bende çok korkuyorum 😭