Edm bu tabi çok önemli ve zor karar verilen detaylı araştırılan bir süreç ,2 3 yaşına kadar tanının konulması gerekiyor eğitim için ,belli başlı maddeler var ama bunu yapan her çocuk otizm diyemeyiz ve her çocuk özel ve farklı genelde hiperaktif diyip hemen damgayı vuruyorlar ,genelde göz teması kurmada zorluk çekebilirler,seslendiginizde pek bakmazlar, dönen şeyler ilgilerini çeker ,bazı kelime tekrarlarını çok sık yaparlar vs vs ama dediğim gibi çok iyi bir yerin incelemesi gerekiyor ve otizmin dalları da var.Allah’ın izniyle güzel haberler alırsınız inşallah 🙏🙏