Edm şuan yaş olarak çok küçük yaşta ama bu yaşlarda bı kaç belirtisi olabilir, yaşıtları gibi davranmamasi bazı takıntıları sorulan sorulara cevap vermemesi tepki vermemesi gbi birçok şey. Otizm belli bir nedeni yok maalesef. Otizm de kendi içerisinde çeşitlere ayrılıyor ağır seyreden de var hafif düzey seyredenler de rabbim inşallah şifa versin inşallah yoktur 🤲