Hakkınızda hayırlısı olsun tabi öncelik sizin ve bebeginzin sağlığı.bende son anda sezaryene alındım 5 saat suni sancıdan sonra. Hemen 10 dk lık bi işlemdi bisey anlamadım sonrasında birkaç saat sonra hemşire geldi ve yürütmeye başladı acı olacak muhakkak ama inanın yürümek çok iyi geliyor.