Gizosx hiç korkma sonta öyle korkunc bir şey değil ben ikinci gebeligimi yaşıyorum benide çok korkuttular ama hiç denilen gibi bir şey değil strest yapma sıkma kendini ve ameliyattan çıkınca biraz agrın oluyor. Tabi ama agrı kesici veriyorlar yarım saat sonra geçiyor merak etme korkma rabbim koruyor bizleri 🤲🏻Annelik kolay değil tabiki ama biraz dişimizi sıkıcaz 🤰🏼Yavrularımız için o mis kokulu yavru gelince herşeyi unutuyor insan 🥰