Normal normal beklerken sezeryan cıktı başimiza 😔 ben iğne bile yaptırmaya korkan biriyim başindan bu yana Allahım hangisini nasipmediyorsa o dedim Sezeryandan normaldende çok korkuyorum , lakin bugun kontrolde bebeğin kilosu çok oldugu için 4,100 gr sezeryan dediler cumaya , sezeryandan korkmam gerekiyormu ağrılımı kafaya takılcak kadar korkunçmu? Ben çok korkuyorum 45 dk sürüyor diyorlar o 45 dk nasıl bitecek bilmiyorum😔 Birde devlette olacağim için bizim devlette odada takıyorlarmiş sondayı acıyormu? 😔Kusura bakmayın hep acıyormu ağrıyormu diye sorular sordum 😔Eminim benim gibi çok korkan arkadaşlarım vardır Allah’ım onlarında yar ve yardımcısı olsun ❤️🙏🏼