Bizden de avokadom’la selamlar anneler 😄♥️🐣 Su içmekte zorlanan bir ben miyim çokta korkuyorum kese de ya su kalmazsa diye 🙄 Bu konuda ciddi bilgisiz de olabilirim fakat sizce illa 2-3 litre içmeli miyim yoksa ayıptır söylemesi idrar rengi şeffafa yakınsa iyidir diyorlar doğru mu acaba kafalar karışık 😂