_Mother_ WmonallissA Amin canım inşallah 🤗 Allah razı olsun sende inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın bebeğini
Folikasit18 melek52 kesin mi ? Ya ben de 15+4 üm doktorum %100 kız dedi ama ben burda okuduklarımdan sonra acaba??? Diyorum 😂😂 benim de bir oğlum var çok mutlu olduk kızı duyunca tabi ki öncelikle sağlıklı olsun
Merry_merry 724mari allah affetsin az önce öküz gibi yedim 😂 inşallah bişi olmaz zararlı olduğunu bilmiyordum bu arada 12+ 3 😂
160620 Merry_merry ay evet çok önerilmiyor. Bende şuan 14+4 ama hala bulantı devam ediyor. Canım deli gibi çiğköfte çekiyor önüme gelince de midem kalkıyor😂😂 Allahım gelsin rahat aylarımız artık😅
724mari Oh oh afiyet bal olsun inşAllah Bizde 14 haftalığız şuan ama ne gibi zararı olabilir birtanecikten o kadar canım cekiyor ki kararsız kaldım😂😂
SSeymanr 724mari ben çiğköfteyi cok severim ve etsiz yiyorum valla doktor yasaklı demedi 👀 ama iyi hatırlattın bende bi doktoruma sormam lazım 😂
Gigy Ataninannesi her hafta doktordayiz 🤭 bir yandan çalışıyorum ,iyiyim çok şükür sadece kayıplarımdan dolayı endişem var ,Allah’ın mucizeleri çoktur 🎈hepimiz inşallah sağlıcakla kavuşalım
Gigy mrskorkut ben de baklava yemiş gibi kana kana içiyorum 😄normalde ağzıma sürmem 🤭2.5 3.lt diyorlar içmek lazım
mrskorkut Gigy Ben tüp mideli olduğum için katı yesem sıvı içemiyorum sıvı içsem katı yiyemiyorum cok zor Bi durumdayım sanırım inşallah ben de zaman geçtikçe suyumu içebilirim 🤲🏼🥰♥️
Ataninannesi 724mari ahahah sen onu yazdığında ben çiğ köfte yiyiyodum hemde iki tane yedim napim canım çok istedi 😃
Gigy Ataninannesi anlıyorum ben de öyleyim ama hamilelikte olanlar oldu 😄baş ucumda bile var sevmediğin şeyleri istermişsin ya benim öyle oldu galiba 🤭
SeymaK Ataninannesi 16+2 de öğrendim kız 🌸👧🏼 17+6 oldum şuan hareketlerini hissetsem bi rahatlıcam biraz
annepanda mrskorkut ben diyetisyenle devam ediyorum. 2 haftadir suyu 3. 3,5 lt cikardi. Ki ben gunde 1 bardak su icmem yani 😫😫 yanimda şişe zorla içiyorum .