Umutluuu hep bebeğim olsun olsun diye dua ederdim Allahım verdi ama sonrasında bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum ve ben ne kadar güçlü kalabildiğimi gördüm kendimi tanıdım hayata bakışım değişti, ufacık şeylere üzüldüğümü hayatın aslında ne kadar boş olduğunu gördüm. Bebeğim bana kendimi tanıma fırsatı verdi ve gitti. Bazen ettiğimiz dualarımız bile farkında olmadan yanlış. Şimdi hep en hayırlı zamanda en sağlıklı şekilde diye dua ediyorum ve o zaman henüz gelmediyse yapacağım bir şey yok. Bekliyorum😊