Canım bende kürtaj oldum sonrasında klomen kullandım ama gebelik olmadı fakat bende kistte oluşmadı sadece adet kanamamın renginde ve miktarında değişme oldu . Bence hiç üzülme rabbim ne zaman nasip ederse o zaman olur herşey vaktinde güzel unutma , sakın üzülme pes etme biliyorum bu süreç yıpratıyor , ama elbet Birgün yavrunu kuracağına alırsın 🥰