Dilek0809 benim oldu canım 🙏🏻 bozma moralini bebeğin geleceği zamanı inan biliyor. Sen şu an moralini yüksek tutup kistin gitmesi için uğraşacaksın 🙏🏻 benim 3 yumurtam olmuştu ama çatlamadıgi için 3ü birleşip kocaman kist olmuşlardı ama baya portakal kadar falan doktor ilaç yazdı hap. Aldim eczaneden eve vardım kaynanam evdeydi icirmedi o ilacı soğan suyu icirdi hergün sabah akşam ve inanır mısın doktora icmedim soğan suyu ictim dedigimde bana gülmüştü o kocaman kist belki hapla bile gitmez sen hic icmemissin demişti ultrasona gittik hiçbirşey yoktu😀 tertemiz olmuştu 🥰 10 gün içmiştim sadece sen de dene istersen inşallah faydası olacak🙏🏻♥️