Perihangkbs Gizemdere daha sonra tekrar kan testi yaptırdınız mı adetten kaç gün sonra yaptırınca 83 çıktı canım
Gizemdere Perihangkbs hayır yaptırmadım doktorum yaptır falan demedi çünkü cuma günü gel dedi yarın da gidicem inşallah. En son adet tarihim 21 eylül dü testi de 21 ekim de yaptırdım
Perihangkbs Gizemdere burayada yaz canım olur mu güzel haberlerle dönersin inşallah 😍 aynı şeyleri yaaşıyo gibiyiz benimde 21 Eylül son adet testide 23 Eylül de yaptırdım 110 du 25 eylülde yaptırdım 194 oldu sağlıksız artış dedi bende çarşamba günü gidicem 🤲
fulyaablaoluyor 6-5 haftaligim goguslerimde cok az hassaslik var. fena uyku var.sizdede boylemi kizlar
Zelisanne fulyaablaoluyor benim çok fena iki katına Çıktı göğüslerim çok şiş 😭 bir de aşırı iştahsızlık var mide yanması var , bulantı kusma yok allahtan 🙏🏻🥰
Cansukck fulyaablaoluyor evettt bende ayniyim oturduğum yerde uyuyorum 🙈ve göğüslerime asla dokunamiyorum
Aslisvvl Merhaba 7+3 üm bende. Kalp atışı için çok heyecanlıyım. Mide bulantıları ne zaman biter dersiniz
Gizemdere Perihangkbs inşallah çıkınca hemen yazıcam. İnşallah ikimiz içinde hayırlı olur sağlıcakla büyür kucağımıza alırız bebeğimizi 🥰🥰
Perihangkbs Gizemdere 26 yaşındayım 1tane kızım var çok kardeşi olsun istiyor tek çocuk sorunsalı işte hayırlısıyla 1 evlat daha nasip ederse rabbim 🤲🤷♀️ 1 sene önce de 1 tane düşük yaptım 😔
SSeymanr 7+1 🤩🥰 Yarın kalp atışını duymaya gidicez inşallah dua edin icimde korku yok değil yaa duyamazsam diye🥺 ama bi yanımda cok heycanlı tabi. 16 haziran gözüküyor benim doğumum🙊