Goksu2259 leskuyenime benimde ilk haftalarımda mide yanmam çok oldu bu hafta olmadı hiç halsizlik ve iştahsızlık bende bu hafta oldu
portakalcice ogrencianne35 evet vajinal ultrason ile duyduk endişe etmeyin duyarsiniz. Aslında erken gitmekle hata ediyoruz ☺️
aysegul6648 Gizemdere bende 5haftalik hamileyim USG de 4 haftalık iken gozukmustu Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
Efsane01 7+2 haftalık arkadaşlar Ultrasonda 6+6 dedi Dr 2 günün önemi yokmuş 1 haftaya kadar normalmiş bugün çok şükür kalp atışlarınıda duyduk💙
umutcuk selinn35 selinn35 sağlıkla doguversinler inşallah, artık zamanı geriye sarmaya daha heyecanla baslayabiliriz 😍
Gizemdere Selen4sen teşekkürler seninde hayırlı olsun :) belki ikizdir sağlıklı olsunlarda 🥰 ben 4+3 de yaptırdım kan testi 84 çıktı benim ki de bana düşük geldi ama doktor bişey demedi cuma günü gözükür dedi gidicez inşallah bakalım çok heyecanlıyım 😍
Perihangkbs Gizemdere daha sonra tekrar kan testi yaptırdınız mı adetten kaç gün sonra yaptırınca 83 çıktı canım
Sinemmm03 9 haftaligiz ve dogumum haziran 1 buhun kalp.atislarini duydum ve doktorum kendisinide gosterdi o kalp.sesinin duyumu var ya o an cok farkli bi an rabbim isteyen dileyen her kuluna yaşatsın bu mubarek gunun hurmetine
esracik 6 hafta 5 günlüğüz 😊 bugün kalp atışını duyduk ilk hamileliğim, biraz mide bulantım var o yüzden yemek yiyemiyorum çok fazla 😔