Selen4sen Benimde 5+1. 29 haziran görünüyor ucundan yakaladım haziranı 😅haftaya Çarşamba günü doktora gideceğiz kese görünür değil mi
Arzuadem Selen4sen görünür canım inşallah bende 7+3 iki hafta önce kese görüldü perşembe günü kalp atışları için gitcem inşallah ister istemez korku oluyor ama dua edelim hepimiz sağlıkla kucağımiza alırız insalah beni gören fark ediyor karnım simdiden çıktı Ama şükür bu durum beni mutlu ediyor:) hepimiz çok mutlu olalım inşallah
ilkin41 Goksu2259 7+1 ❣️ benim kuzum da çalışan bi anneyim o yüzden nasıl geçiyor bu günler pek anlayamıyorum 🌸
esraolgun 8+3 bende ❤️❤️ doğum 1 - 3 haziran diyor hayırlısı bakalım. Son adet tarihine göre 5 gün geriden geliyor yavrum. Bide bişey sorucam her kontrole gittiğimde 1 2 gün geriye gidiyor her seferinde normal mi?
Msd26 esraolgun bende hemen hemen seninleyim sat a göre 9 usg ye göre 6gün geride muhtemelen yumurtlama günüyle ilgili düzenli miydi adetlerinz 28günde olur muydunuz
ogrencianne35 portakalcice kalp atışı duyabildiniz mi bende 6 haftalikken gittim kese burada inşallah canlanır dedi 😢😢 yarın 7 hafta olacağız 2 kasım da tekrar kontrolümüz var
portakalcice ogrencianne35 evet vajinal ultrason ile duyduk endişe etmeyin duyarsiniz. Aslında erken gitmekle hata ediyoruz ☺️
ogrencianne35 leskuyenime ben 6 haftalikken gittim kese burada ınşallah canlanır ddi doktor çok ağladım kalp atışı için 7+4 te gel ddi inşallah bizde duyarız 😢🙏
Tohumcuk Bizde 7+3 ben 6+5ken doktara gittim hem kese hem kalp atışı duyuldu benimde ikinci hamileligim 6 yasinda bir kızım var
Selen4sen Gizemdere hayırlı olsun canım 😊 ya senin beta değerin kaç çıktı ben 4+6 iken yaptırdım 1700 çıktı çok gibi geldi de ikiz mi acaba diye düşünüyorum 😅
Gizemdere Selen4sen teşekkürler seninde hayırlı olsun :) belki ikizdir sağlıklı olsunlarda 🥰 ben 4+3 de yaptırdım kan testi 84 çıktı benim ki de bana düşük geldi ama doktor bişey demedi cuma günü gözükür dedi gidicez inşallah bakalım çok heyecanlıyım 😍