Mustimvemercimegim Goksu2259 Bende 8+1 hastalığım 2. Gebeliğim 2 yaşında oğlum var bakalım hayırlısı olsun inşallah
ilkin41 Goksu2259 7+1 ❣️ benim kuzum da çalışan bi anneyim o yüzden nasıl geçiyor bu günler pek anlayamıyorum 🌸
portakalcice Bende 7+1 fakat ulrtason 6 haftalık gösterdi. Doktor 1 hafta sonra tekrar bakalım dedi , endişeliyim.arkadaşlar sorun olmaz dedi dün konu acmistim.. inşallah sağlıklı ilerler hepimizin kucağımıza alalim bebislerimizi
ogrencianne35 portakalcice kalp atışı duyabildiniz mi bende 6 haftalikken gittim kese burada inşallah canlanır dedi 😢😢 yarın 7 hafta olacağız 2 kasım da tekrar kontrolümüz var
ucpprensesannesii27 portakalcice aynısı bende de oldu 7+1 de gittim kalp atışı için alamadık doktor dedi 5 haftalık şuan haftaya yine çağırdi
Msd26 portakalcice benimde öyle canım muhtemeln yumurtlama döneminin geç olmasıyla ilgili adet günlerin nasıldı senin düzenli miydi
Golgmysm portakalcice canım korkma benimde öyle adet tarihime göre 7. Hafta ama ultrasonda 6 hafta gözüktü geç yumurtlamışsındır dedi Dr ilk gebeliğimde de aynıydı 💐
Gizemdere Bende 5+1 im kızlar cuma günü ilk usg ye gidicem çok heyecanlıyım inşallah keseyi görürüz herşey normaldir 😍
aysegul6648 Gizemdere bende 5haftalik hamileyim USG de 4 haftalık iken gozukmustu Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
leskuyenime Benim de 7+4 dün kalp atışını duyduk 🥳 şimdiye kadar hafif mide yanma ekşimesi, burun tıkanıklığı ve nadire regl sancısına benzer sancılar dışında pek bir farklılık yok☺️
ogrencianne35 leskuyenime ben 6 haftalikken gittim kese burada ınşallah canlanır ddi doktor çok ağladım kalp atışı için 7+4 te gel ddi inşallah bizde duyarız 😢🙏
Goksu2259 leskuyenime benimde ilk haftalarımda mide yanmam çok oldu bu hafta olmadı hiç halsizlik ve iştahsızlık bende bu hafta oldu
Elif_kaya Benimde 6+0 bende bu cuma usg ye giricem keseyi görücem İnşaAllah 😍 ve umarım kalp atışlarını duyarım minik yavrumun çok heyecanlıyım 🐣
Ezgicoskun Benim de 9+1 1 Haziran doğumum görünüyor 😍 1,5 yaşında bir oğlum var hepimize güzel günlerrr sağlıkla gelsinler 🍀
MPA Merhaba arkadaşlar. Benim 6+2 keseyi bugün gördük çok şükür. Kalp atışı 10 gün içerisinde dedi doktorum. İnşallah herkesin bebeği sağlıkla büyüsün❤️