Cnnsmy maaşallah rabbim sağlıkla kucaginiza almayi nasip etsin insallah:) benim eltimde suleyman beyde dogumunu yapmis o da cok memnun ama ben kuzenimin tavsiyesiyle nurullah beyi tercih ettim cok memnunum:) Iki dusugum oldu benim daha once istnbuldaydim hic arastirmadilar ilgilenmediler bunda nurullah beye geldim iyiki gelmisim kan pihtilasmasi varmis meger bakti ilgilendi bu haftaya kadar geldik cok sukur :))