Burcu1991 Tgbakdgl ben varım canım kastamonuda Süleyman beye gidiyodum ama şu an riskli gebeliğimden dolayı şehir değiştirdim.ilk hamileliğimde de Anadolu’da Süleyman beye gitmistim
Tgbakdgl Burcu1991 yaa Burcu1991 bende nurulllah beye gidiyorum canim insallah hayirlisiyla alirsin bebegini kucagina 🤲♥️
Tgbakdgl Mujizam nurullah beye gidiyorum bende 24 haftaligim bel agrisi yasamadim su sira mide yanmalarim var sadece :((
Burcu1991 Mujizam evet canım çok memnundum şehir degistirmeseydim bunda da ona devam edecektim 28 haftama kdr yine Süleyman beye gittim
Ela_85 Ben de ilk doğumumda Süleyman Bey’e gittim memnundum normal doğum yaptım. İkinci gebeliğimde Almanya’dayım şimdi 3,5 yıl sonra döneceğim hemşehrilerime selamlar
Mujizam Ela_85 Normal doğumda saat kaç olsa olsun geliyormu doktor yetişip bende Süleyman beye gidiyorum da bizde eşimin arkadaşı tavsiyesiyle gitmiştik şimdilik memnunum iyi doktor
cocukgelisimcianne_ Tgbakdgl Kastamonu’da değilim ama başlığı görünce giresim geldi . Taşköprülüyüm bende