Burcu1991 Mujizam almiyolar canım hele şimdi pandemi döneminde hiç almazlar.arkadasim çalışıyordu Anadoluda ilk dogumumda sormuştum almiyolar demişti
Burcu1991 Elif_gur12 evet çok iyi bı doktor bende çevremdeki çoğu kişide ona gidiyor.pişman olanı hiç duymadım.
Defneninannesi19 Tgbakdgl şu an Kastamonu da değilim ama ilk gebeliğim de Süleyman beye gitmiştim büyük anadolu hastanesinde çok memnundm sagolsun ikinci gebeliğim de samsundaym inşallah bu sefer de memnun kalırım 🙏
Mujizam Burcu1991 İlk doğumunuz ne zaman oldu acaba ben normal doğum da alıyor diye duymuştum muayenelerede har zaman eşimle girerim inşallah doğumada alırlar
Burcu1991 Mujizam 2018 in Kasım ayında oldu.degistiyse yada doktora göre değişiyosa bilmiyorm canim.insallah alır o zmn 😊
Tgbakdgl Mujizam canım hic sormadim fotograf iisini ben esim yanimda olsun cok istiyodum ama bilmiyorum alirlarmi bu seferki kontrolumde sorucam doktoruma