Ben de 11+4 üm. Haftaya ikili test için gidicem kontrole. 1.5 kilo verdim. Mide bulantılarım çok fena ilaç da etki etmemeye başladı artık. Ne iştahım var ne su içme isteğim. Bebeğe birşey olacak diye korkuyorum. Çalışıyorum da bir yandan onun yorgunluğu. Ah şu mayısa bi ulaşsaydık ☺️😅