12+4 ben de. Genel olarak hafif çaplı mide bulantısı oluyor,yemekten sonra kusmamak için başım baya yüksek şekilde uzanıyorum,ağırlık bastırıyor.koku hassasiyeti hala devam ediyor. Gaz problemi yaşıyordum doktorum kefir ve probiyotik yoğurları önerdi. Uykuluyum şimdi de a dostlar😁