Bulut34 NurcanB rahim genişliyor ondan diyorlar ama bilmiyorum 🤔 cuma günü kontrolüm var doktora soracam canım 😊 burdan yazarım sanada ☺️
NurcanB Bulut34 tamam teşekkür ederim.☺️ Bana doktor doğum tarihiyle ilgili bişey demedi ama 1 hafta önden gidiyosun dedi. Telefondaki uygulamaya göre doğum 15 mayıs gözüküyor.
merweeilbey1 merveee91 bende aynıyım gaz sancıların kasık ağrılarım bulantılarımı koku krizlerim çok zor 4 yaşında bir oğlum daha var birde onunla ilgileniyorum
EdaM2358 merweeilbey1 aynen valla başka hiç bişey yapamıyorum ☺️ tatlı yorgunluklar ama ya çok şükür ☺️☺️
merweeilbey1 Demirr46 benimde ikinci hamileliğin bu bende ilk bebeğime böyle değildim şu zamana kadar 4 kilo verdim eminim 2 kilo daha gitmiştir çünki hiç yiyemiyorum
merweeilbey1 Paprika beraberiz hafta olarak bende şuan sadece ekmek içi ve kuuru yemiş le yaşamaya çalışıyorum
Paprika merweeilbey1 ben normalde cevizi çok yerdim gebelik sürecinde tiksindim kavrulmamış fındık yiyorum.Bir de beyaz leblebi iyi geliyor deneyin🌺
merweeilbey1 Gulenay1234 ben kurt gibi açım hiç doymuyorum ama hiç bişey yiyemiyorum ki bulantı çok kokulara hassasiyetin var ve şuana kadar 4 kilo verdim
Fundabasr Tdof26 Tdof26 bende 12 haftalık ilken gittim ikili testte devlet hastanesi ne gidiyorum sordum söylemedi de diyorum özel e gitsem belli olurmu diye kararsız kaldım 😊
Kuzucumm merweeilbey1 bizde 9+2 olduk gecen hafta cok kötüydüm bende bulantı her yedigimden tiksinme bu hafta biraz daha iyiyiz saglikla kucagimiza aliriz inş bebeklerimizi 🙏
Bulut34 NurcanB Hım doktor banada 1 hafta öndesin demişti 9 haftalıkken dogum içinde 7 mayıs demişti. Onun için merak ettim ☺️
Bmhkvhpbgh merweeilbey1 bizde 9 +1 iz sadece uyku ve halsizlik yapıyor genel olarak bir sıkıntımız yok 😊