deniiizz hamilelikten önce şekerim hep sınırdaydı dikkat etmeye çalışırdım kesin gebelik şekeri olur derdim ve çok şükür çıkmadı hatta tokluk şekerim bile sınırın altında çıkıyor ve sürekli tatlı yiyorum meyve suyu hiç sevmezdim çok hoşuma gidiyor ona rağmen çok şükür şekerim de çıkmadı 😊😊 39.haftamdayım😊