alindas deniiizz bizim ömrümüz diyetisyenle geçti kuzum oldum olası balık etliydim ailecek hep bi diyetteydik gitsem ne diyeceğini adım gibi biliyorum zaten stajımda da 1 ay diyetisyenle çalışmıştım. Ondan dolayı kendim evde dikkat etmeye çalışıyorum. Ama çok zorlanıyorum tutamıyorum kendimi Allahım inşallah bir sorun çıkmaz😭
deniiizz alindas yemekten 2 saat sonra ölç mutlaka şekerini canım Allah korusun devamlı yüksek ise bebeğe zarar verebilir. Yada doktorun insülin başlayabilir ihmal etme lütfen biliyorum zor ama bebişler için katlanacağız 🙏🏻🌸
alindas deniiizz eğer dediğin gibi dikkat edersem ve diyetle bile inmezse doktora mutlaka gitmek zorundayım, çok haklısın bebişlerimiz için😞 Teşekkür ediyorum canıım💕
Caglanuroney deniiizz ben normalde de tatlıya çok düşkünüm şuan daha da çok istiyorum hafta da 1 anca yiyebiliyorum 23 haftalıkken bebeğimin suyu çoğalmıştı doktorum tatlı yeme dedi şeker yüklemem de hiç bı sorun çıkmamıştı ama çok şükür 3 hafta sonra düzene girdi suyu şuan 31+5 oldum canım çok tatlı istiyo ama mecbur dayanmak zorundayım 🙄
deniiizz Caglanuroney bende azaltmaya çalışıyorum tatlı isteğimi ama her gün azar azar da olsa yiyorum 🙈 sorunsuz atlatırız inşallah gebeliği ☺️
Elif_gur12 deniiizz benim tatlı ile hiç aram yok ama şimdi bu postu görünce canım baklava çekti hemen eşimi aradım gelirken al dedim 😂🤣
deniiizz Elif_gur12 yaaa nelere sebep oldum 🙈😄 günlük hayatında çok yemiyorsan sorun olmazz afiyet olsunn 🌸
dilara92 deniiizz ilk 3 ay hiç canım istemedi yemedim bile çikolata,şuan 34ü geçtim. Özellikle son 1-1buçuk aydır fena halde çikolata,tatlı, durduramıyorum bir de kendimi 😂😂 Benimki de erkek bu arada 👶
Betulkalkan deniiizz bende cok tatlı istiyo canım şeker yüklemem de güzel cıktı ama doktorum cikolata tatlı seyler cook yemen dogru degil dedi
deniiizz Betulkalkan evett meyvenin bile fazlası zararlı, şeker var içinde sonuçta ama insan dayanamıyor 🤦🏻♀️ biraz kısmaya çalışıyorum bu aralar☺️