Ayy ben normaldede hep tatlı seven biriyim hamileliğin ilk ayları gözüm görsün istemiyodum full ekşi yedim 4-5 aydan sonra normal şeklde yedm canım çok çeksede kendimi frenledim sağlık ocağında hep baktrdım şekerime hiç çkmıyodu ama nasılsa şeker yükleme testnde şeker çktı😔kendni yne frenlemeye çalışıyorm ama işte canda çekiyo kesemiyosun birden arada yinede yiyorum dayanamıyorum yaa😒geçnde sağlık ocağına yine kan verdim bakalkm ondda çıkıcak mı şeker