deniiizz bizim ömrümüz diyetisyenle geçti kuzum oldum olası balık etliydim ailecek hep bi diyetteydik gitsem ne diyeceğini adım gibi biliyorum zaten stajımda da 1 ay diyetisyenle çalışmıştım. Ondan dolayı kendim evde dikkat etmeye çalışıyorum. Ama çok zorlanıyorum tutamıyorum kendimi Allahım inşallah bir sorun çıkmaz😭