Bebek 3. trimesterda çok hızlı büyüdüğü için sizin kn şekerinizde ve insülin salgınızda oynama yapıyor. O da extra şekerli şeyler yeme ihtiyacına sebep oluyor. Cinsiyet ile alakası yok. Bende de öyle, doğum yapan diğer arkadaşlarım da son 3 ayda aşırı tatlı ihtiyacı yaşadı. Bazen kuru incir, üzüm geçiriyor ama bazen direkt tatlı yemek istiyorum😅