Hahaa 😁🥰nasıl da yalnız değilmişim bunca yıllık tatli yememenin acısını çıkarıyorum resmen çılgınlar gibi tatlı yemek istiyorum 😁😋ki önceden aram yoktu tatlıyla hatta çok sevenleri tatlı krizine girenleri anlamazdım 🙃şimdi çok iyi anlıyorum 32.haftadayim hurma aldım sırf bu tatlı krizine iyi gelsin hem de doğuma yardımcı olsun diye